Canlı çiceklerin gerek enfeksiyon taşıma riski gerekse odalarının oksijen seviyelerini düşürdüğünden dolayı mümkün olduğunca kabul etmeyiniz Özellikle yoğun bakım ve izolasyon odalarına çiçek ve gıda kabul etmiyoruz.
Her odada telefon ahizesinin bulunduğu yerde oda tlf. no yazılıdır. Sizi arayanlar bu numaradan size ulaşabilir.
Bodrum katında bulunan mescit ile personel ve ziyaretçilerimize ibadetlerini gerçekleştirme hizmeti sağlanmaktadır.
Her hasta için 1 refakatçi eşlik edebilir. Refakatçilerin herhangi bir sorunla karşı karşıya kalmamaları için “Refakatçı kartlarını” takmayı unutmaması gerekmektedir.
Her odada bir televizyon bulunmaktadır. Televizyonlarımız uzaktan kumandalıdır. Diğer hastaların rahatsız olmamaları için televizyonunuzun sesine özen göstermenizi rica ediyoruz.
Acil hizmetler her türlü sağlık ihtiyacınıza zamanında cevap vermek amacıyla nöbetçi hekim kadrosu ile 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
Dinlenme odasında (Hastanemiz Kafeterya) bulunan Lcd tv de Hasta yakınlarına ameliyat hastaarıyla ilgili bilgiler verilmektedir.
Çocuk servisindeki kapalı devre video sistemi ile çizgi film yayını yapılmaktadır.
Hastanemize evcil hayvanlar kabul edilmemektedir.
Hastalarımızın ve hastanemizin güvenliği kameralar ve güvenlik personeli tarafından sağlanmaktadır. Acil bir durumda telefonla arayabilirsiniz. Kıymetli eşyalarınızı açıkta bırakmayınız ve koruyunuz. Kaybolan eşyalardan hastanemiz sorumlu değildir. TLF : 1195
Ziyaret saatlerimiz her gün sabah 09:30 -10:30 öyle 14:30 - 15:30 akşam 20:30 - 21:30 saatleri arasındadır. Lütfen 12 yaşın altındaki çocukları ziyaretçi olarak getirmeyiniz, Sağlığınız için aynı anda iki kişiden fazla ziyaretçi kabul edilmez ve ziyaret süresini 10 dakika ile sınırlandırmanızı öneriyoruz. İzolasyon odasına alınan hastanın yakınları da izolasyon uygulama kurallarına uymak zorundadır.Yoğun bakım servisine ziyaret kontrollu olup refakatçı bulundurulmaz.
Hemşirelik hizmetleriyle ilgili danışmanız gereken herhangi bir konuda bulunduğunuz servisin sorumlu hemşiresiyle iletişim kurabilirsiniz. Hemşire Çağrı Sistemi İhtiyacınız olan her durumda hemşirelerimiz yanınızda olacaktır. Yatak başucunda ve tuvaletlerde bulunan “hemşire çağrı zili” hemşirelerin en kısa sürede size ulamasını sağlayacaktır.
Kantin 08:00- 23:00 arası hizmet vermektedir. Kantin hizmetleriyle alakalı her türlü istek ve şikayetlerinizi kutular aracılığı ile bize ulaştırabilirsiniz.
Kat hizmetleri sorumlumuz sürekli olarak görev başındadır, öneri ve ihtiyaçlarınızı dinleyerek, isteklerinizin en kısa sürede karşılanmasına yardımcı olacaktır. Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için görüş ve önerileriniz bizlere her zaman yardımcı olacaktır.
4207 sayılı kanun gereği hastane içi ve kantin dahil olmak üzere sigara içilmesi kesinlikle yasaktır.
Öneri, düşünce veya memnuniyetinizi servisinizde bulunan şikayet ve dilek kutuları ile bizlere ulaştırabilirsiniz. Ayrıca hasta hakları birim sorumlusu sizleri ziyaret ettiğinde dilek ve şikayetlerinizi sözel olarakta bildirebilirsiniz.
Doktorunuzun hemşirenize taburcu olabileceğinizi bildirmesi üzerine, Hastane personelinin yardımıyla işlemlerinizi hızlı bir şekilde kapatabilirsiniz.
Odanızda bulunan her türlü donanım (tv,buzdolabı, koltuk, dolap, yatak v.b.) ile ilgili çıkacak arıza için teknik servisimiz 24 saat hizmetinizdedir. Teknik servis hizmetlerimiz için hemşirenize başvurmanız yeterli olacaktır.
Kahvaltı ve yemek servislerimiz,diyetisyen gözetiminde yemekhane görevlileri tarafından yapılmaktadır. Yemek Saatleri: Kahvaltı 07:00 Öğle Yemeği 11:30 Akşam Yemeği 16:30 Hastanemize dışarıdan yiyecek getirilmemesini rica ediyoruz. Lütfen sağlığınızı korumak için dışarıdan yiyecek ve içecek kabul etmeyin.
Adres: Mareşal Fevzi Çakmak Mah. 7520 Sokak No:1 MERKEZ / OSMANİYE
Telefon: 0(328) 813 50 10
Telefon : 0 (328) 812 50 10
Fax: +90(328) 812 45 81
E-Posta: [email protected]